IT dla zarządzających w przemyśle
Udostępnij Udostępnij Udostępnij Udostępnij Print

Dassault Systèmes został partnerem French Touch Edition 2019 – cyklu wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych promujących Francję w Polsce

-- czwartek, 11 lipiec 2019

Dassault Systèmes poinformował, że firma została partnerem French Touch, trzytygodniowego święta promującego francuską kulturę i tradycję w Polsce. W październiku 2019r. odbędzie się szereg wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych, których zwieńczeniem będzie Gala French Touch transmitowana w telewizji.

Wydarzenie handlowe French Touch jest obecne w wyjątkowy sposób w tysiącach punktów sprzedaży, supermarketach oraz w niezależnych sklepach i butikach. Przez 20 dni wszystkie wymienione obiekty będą oferować klientom promocyjne oferty wyselekcjonowanych produktów francuskich - od produktów żywnościowych do dóbr luksusowych, związanych z historią Francji, sposobem produkcji i miejscem pochodzenia danej specjalności.

Nowe doświadczenie zakupowe

Projekt French Touch koncentruje się na doświadczaniu Francji bez konieczności przekraczania francuskiej granicy. Potrzeba nowych doświadczeń, których poszukują dzisiejsi klienci jest również podkreślona w wynikach niedawnego badania „City of 2030”, zleconego przez Dassault Systèmes i przeprowadzonego przez CITE Research.

Badanie wykazało, że sklepy stacjonarne nie znikną, ale doświadczenia zakupowe w sklepie będą się zmieniać dzięki rozwiązaniom płatniczym i technologiom sklepowym. W odniesieniu do sprzedaży detalicznej, 84 procent respondentów uważa, że będzie korzystało z płatności mobilnych oraz z opcji dostaw w każdym miejscu i w każdym czasie, które usprawnią proces zakupowy. Równocześnie 55 procent uznaje za mało prawdopodobne, by w 2030 roku robiło zakupy wyłącznie w sieci. Respondenci w wieku 18-34 lat oczekują, że technologie zapewnią im doświadczenia dopasowane do osobistych potrzeb i upodobań. Ankietowani w wieku powyżej 35 lat chcieliby, by rozwój technologii zapewnił im przede wszystkim lepszy standard życia. Marki konsumenckie i sprzedawcy detaliczni szukają zatem strategicznych sposobów dostarczania nowych wrażeń, spełniających oczekiwania konsumentów oraz zwiększających lojalność marce.

„Dassault Systèmes szczyci się długą historią wspierania imprez handlowych i lifestylowych. Z radością po raz trzeci dołączamy do projektu French Touch w Polsce, który - poza promowaniem przyjaźni między oboma krajami i oferowaniem klientom wyjątkowych doświadczeń - pomaga podkreślić francuskie pochodzenie Dassault Systèmes i obecność firmy na polskim rynku od 2010 roku” - powiedział Ireneusz Borowski, Country Manager Polska, Dassault Systèmes.

W ramach projektu French Touch wydawany jest także magazyn La Belle Vie - dystrybuowany bezpłatnie w kioskach InMedio i Relay oraz w sklepach Aelia Duty Free na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Więcej informacji o French Touch Edition 2019: https://www.frenchtouchlabellevie.com/


Źródło: Dassault Systèmes


Przeczytaj także

 

Zobacz także

  •   Wydarzenia  
  •   Katalog  

Wydarzenia

Konferencja SAFETY 2019
2019-10-24 - 2019-10-24
Miejsce: Wrocław
WARSAW INDUSTRY WEEK 2019
2019-11-13 - 2019-11-15
Miejsce: PTAK WARSAW EXPO

Katalog

ANT Sp. z o.o.
ANT Sp. z o.o.
Wadowicka 8A
30-415 Kraków
tel. +48 12 296 50 40

ACaRS Sp. z o.o.
ACaRS Sp. z o.o.
Fabryczna 17/7
31-553 Kraków
tel. 12 307 11 05

zobacz wszystkie



O nas   |   Reklama   |   Mapa strony   |   Kontakt   |   Partnerzy   |   
Copyright © 2003-2019 Trade Media International
zobacz nasze pozostałe strony
Trade Media International Inżynieria & Utrzymanie Ruchu Control Engineering Polska MSI Polska Inteligentny Budynek Design News Polska Almanach Produkcji w Polsce